Update PMT App Nieuws over Update PMT App. Klik hier

Update PMT App

Wij hebben jullie laten weten dat deze week de PMT App geüpdatet zal worden. Afgelopen maandag 15 januari zijn wij daarmee begonnen en zijn de eerste gebruikers voorzien van de update. Hierin zijn een aantal knelpunten naar voren gekomen. Sommige gebruikers hebben problemen ervaren met het inloggen of kregen een scherm in beeld zonder de verwachte informatie te zien. Beide punten zijn nu opgelost.

Vanaf nu zullen wij dan ook weer verder gaan met het updaten van de app, waarbij de gebruikers weer kunnen inloggen met de winkel-url. Mocht je onverhoopt toch de verwachte informatie niet zien op het scherm dan kan deze instructie jou verder helpen. Wil je de handleiding van de nieuwe app nog eens doornemen, dan kan dat hier.

Mochten er vragen of problemen bij jou of je medewerkers ontstaan, dan horen wij dat graag.

Bedankt voor jullie begrip en medewerking. Veel plezier met onze nieuwe app!

Met vriendelijke groet,

Retail Solutions Customer Service

PMT Personeelstool helpdesk

Op deze help pagina van PMT maken we je wegwijs met onze PMT personeelstool. Binnen dit helpcenter geven we support met helpartikelen voor alle medewerkers, managers en ondernemers. Voor medewerkers is de uitleg over Mijn Rooster en Mijn Beschikbaarheid belangrijk. Ook is er uitleg te vinden over inloggen in PMT en over de PMT app.


Wil je inloggen in de PMT App?

Inloggen doe je met een gebruikersnaam en wachtwoord. Bij sommige winkels kun je inloggen via een link in de personeelsportal. Heb je de app nog nooit gebruikt? Vraag dan aan je leidinggevende om je aan te melden voor de app. Je ontvangt dan een mail met een activatielink of een QR code. In dit artikel op onze help site geven we verdere uitleg over de PMT App als je er niet uitkomt.