Bugs opgelost op nieuwe en huidige pagina's Medewerkerbeheer, en op Controle uren Klik hier!

Deze week zijn er bugs (fouten) opgelost op zowel de nieuwe, als de huidige pagina van medewerkerbeheer. Het verschilt per organisatie welke versie van deze pagina’s er gebruikt worden. Ook op de nieuwe pagina Controle Uren is er een fout opgelost. Deze pagina gaat in de toekomst de huidige pagina Totaaloverzicht vervangen, maar wordt ook nog niet door alle organisaties gebruikt.


Huidige Medewerkerbeheer

Selecteren winkelgroepen

Voor organisatiegebruikers was het niet mogelijk om meerdere winkelgroepen te selecteren.


Nieuwe Medewerkerbeheer

Opslaan mailadres

Bij het opslaan van een nieuwe account voor een organisatiegebruiker, werd het opgegeven e-mailadres niet opgeslagen.

Aanpassingen in kassa en schoolregio

Aanpassingen in de 'Kassa verantwoordelijkheid' en de 'Schoolvakantie regio' werden niet naar behoren opgeslagen.

Controle Uren

Aanpassen compensaties

Het was niet mogelijk om compensaties aan te passen in weken in het verleden die nog niet gesloten waren.


Hidde | Retail Solutions

PMT Personeelstool helpdesk

Op deze help pagina van PMT maken we je wegwijs met onze PMT personeelstool. Binnen dit helpcenter geven we support met helpartikelen voor alle medewerkers, managers en ondernemers. Voor medewerkers is de uitleg over Mijn Rooster en Mijn Beschikbaarheid belangrijk. Ook is er uitleg te vinden over inloggen in PMT en over de PMT app.


Wil je inloggen in de PMT App?

Inloggen doe je met een gebruikersnaam en wachtwoord. Bij sommige winkels kun je inloggen via een link in de personeelsportal. Heb je de app nog nooit gebruikt? Vraag dan aan je leidinggevende om je aan te melden voor de app. Je ontvangt dan een mail met een activatielink of een QR code. In dit artikel op onze help site geven we verdere uitleg over de PMT App als je er niet uitkomt.