Back

We zijn druk bezig met grote update, maar hebben ook bugs op huidige versie PMT opgelost. Klik hier!

In de afgelopen Product Update hebben jullie kunnen lezen dat we momenteel druk bezig zijn met een grote update van PMT. Als je deze update nog eens wilt lezen, dan kan dat hier
Buiten deze update halen we ook bugs (fouten) uit de versie van PMT waarop jullie nu werken. Deze week zijn er fouten uitgehaald op Planning Maken, Standaard Roosters en Werklast.


Planning Maken

Informatie bij printen

In de printversie werd niet alle informatie met betrekking tot uitgeleende medewerkers correct weergegeven.

Niet productieve diensten

In sommige gevallen werd een niet-productieve dienst in de pagina getoond als 'alleen lezen' (met slotje icoon), terwijl nog geen enkele afdeling in die week gesloten was.


Standaardroosters

Roosters bij verdwijnen afdeling

Wanneer een afdeling werd verwijderd uit een (toekomstige) winkelstructuur, en er terugkerende diensten waren gepland op deze afdeling, dan was het niet mogelijk om deze diensten handmatig te verwijderen. Om dit op te lossen worden terugkerende diensten waarvan de afdeling niet meer voorkomt in een toekomstige winkelstructuur gescheiden in een apart standaardrooster, welke vervolgens een einddatum krijgt die gelijk staat aan de datum waarop de afdeling uit de winkelstructuur verdwijnt.


Werklast

Werklast over meerdere tijdsloten

Bij het (percentueel) verdelen van de werklast van een activiteit over meerdere tijdssloten, liep de pagina vast.


Hidde | Retail Solutions

PMT Personeelstool helpdesk

Op deze help pagina van PMT maken we je wegwijs met onze PMT personeelstool. Binnen dit helpcenter geven we support met helpartikelen voor alle medewerkers, managers en ondernemers. Voor medewerkers is de uitleg over Mijn Rooster en Mijn Beschikbaarheid belangrijk. Ook is er uitleg te vinden over inloggen in PMT en over de PMT app.


Wil je inloggen in de PMT App?

Inloggen doe je met een gebruikersnaam en wachtwoord. Bij sommige winkels kun je inloggen via een link in de personeelsportal. Heb je de app nog nooit gebruikt? Vraag dan aan je leidinggevende om je aan te melden voor de app. Je ontvangt dan een mail met een activatielink of een QR code. In dit artikel op onze help site geven we verdere uitleg over de PMT App als je er niet uitkomt.