Verbeteringen op Planning Maken en Standaard roosters. Klik hier!

Planning Maken

Wanneer de bezettingsinformatie was geopend én gefilterd op een afdeling, en er vervolgens diensten werden herpland op een andere afdeling, dan werden deze aanpassingen in geplande uren niet direct weergegeven in de grafiek/tabel. Dit is verbeterd, zodat je weer 'live' kunt plannen.


Standaard roosters

Een terugkerende dienst verdween van de pagina, wanneer deze na het aanmaken werd versleept naar een andere dag. Na het verlopen van de pagina was de dienst wél zichtbaar - op de correcte dag. Dit is opgelost en het verslepen gaat nu weer goed. Ook als de pagina niet verlopen is. 


PMT Algemeen

De CAO 'Doe-het-zelf' is toegevoegd aan PMT.


PMT Personeelstool helpdesk

Op deze help pagina van PMT maken we je wegwijs met onze PMT personeelstool. Binnen dit helpcenter geven we support met helpartikelen voor alle medewerkers, managers en ondernemers. Voor medewerkers is de uitleg over Mijn Rooster en Mijn Beschikbaarheid belangrijk. Ook is er uitleg te vinden over inloggen in PMT en over de PMT app.


Wil je inloggen in de PMT App?

Inloggen doe je met een gebruikersnaam en wachtwoord. Bij sommige winkels kun je inloggen via een link in de personeelsportal. Heb je de app nog nooit gebruikt? Vraag dan aan je leidinggevende om je aan te melden voor de app. Je ontvangt dan een mail met een activatielink of een QR code. In dit artikel op onze help site geven we verdere uitleg over de PMT App als je er niet uitkomt.