Verbeteringen in PMT: Wat is er deze week opgeleverd?. Lees het hier!

Iedere week werken we er hard aan om PMT beter te maken. We hebben een nieuwe fucntie opgeleverd die het gemakkelijker maakt om de juiste pauzetijden in te plannen. Ook hebben we een aantal fouten die in PMT zaten opgelost.


Nieuwe functies

Pauzetijden in Planning Maken, Standaardroosters en Controle Uren

Als bij het bewerken van de dienst de pauzeduur niet juist is, zal er vanaf nu een foutmelding worden getoond en kan de dienst niet worden opgeslagen. De gegevens moeten eerst juist worden ingevoerd voordat de dienst opgeslagen kan worden.

BI API V6 omgevingen

In de BI API is voor v6 omgevingen het veld loonkosten toegevoegd aan de employees call


Opgeloste fouten in PMT

Planning Maken

Uitleendiensten kunnen niet bewerkt worden in de winkel waaraan uitgeleend wordt.

Medewerkerbeheer 

Bij het handmatig aanmaken van een nieuwe medewerker, worden de startdatums voor gebruikersrechten, contract en afdelingsset nu gekoppeld aan de de datum in dienst.


PMT Personeelstool helpdesk

Op deze help pagina van PMT maken we je wegwijs met onze PMT personeelstool. Binnen dit helpcenter geven we support met helpartikelen voor alle medewerkers, managers en ondernemers. Voor medewerkers is de uitleg over Mijn Rooster en Mijn Beschikbaarheid belangrijk. Ook is er uitleg te vinden over inloggen in PMT en over de PMT app.


Wil je inloggen in de PMT App?

Inloggen doe je met een gebruikersnaam en wachtwoord. Bij sommige winkels kun je inloggen via een link in de personeelsportal. Heb je de app nog nooit gebruikt? Vraag dan aan je leidinggevende om je aan te melden voor de app. Je ontvangt dan een mail met een activatielink of een QR code. In dit artikel op onze help site geven we verdere uitleg over de PMT App als je er niet uitkomt.