Back

Verbeterpunten nieuwste versie PMT opgepakt. Wil je weten wat? Klik dan hier!

De afgelopen week is de nieuwste versie van PMT verder verbeterd. Gebruikers liepen tegen een aantal punten aan die verbeterd moesten worden. Deze hebben we dan ook opgepakt. Mocht je nog iets tegenkomen dat niet goed werkt, geeft dit dan op de bij jou organisatie gebruikelijke manier aan.

Planning Maken

Rechtop of liggend printen
Bij het printen van de pagina was er niet langer een keuze tussen portret- of landschapsmodus (rechtop of liggend).

Printen in dagweergave
Bij het printen van het overzicht werden diensten niet juist getoond ten opzichte van de tijdlijn.

Zoeken bij ingeschakelde WAB-teller
Wanneer de pagina gesorteerd was op 'WAB-teller', en er gezocht werd op een medewerker, werden er bij het wisselen van de week soms méér medewerkers getoond dan de bedoeling was.

Afdelingsnaam in dagweergave
Bij het activeren van de compacte weergave worden lange afdelingsnamen op geplande dienst samengevat. Deze samenvatting was in sommige gevallen onduidelijk.


Standaardroosters

Vastlopen bij nieuw standaardrooster
In uitzonderlijke gevallen kwam het voor dat de pagina vastliep bij het toevoegen van een nieuw standaardrooster voor een medewerker.


Mijn verlof

Labels ATV, TVT en Verlof in Mijn Verlofbalans
Op de pagina Mijn verlofbalans, ontbraken de labels voor ATV, TVT en Verlof-standen, waardoor het onduidelijk was welke informatie er werd getoond.


Kloktijden

Indirecte taken en verwerken
Wanneer er indirecte taken waren toegevoegd aan een realisatie, kon deze niet worden verwerkt.


Weekplan

Lege budgetkolom
De Budgetkolom van Uren, Productiviteit, etc. bleef soms leeg na het vrijgeven van de week.


Medewerkerbeheer

Volgende week als startweek afdelingset
Bij het aanmaken van een nieuwe afdelingset voor een medewerker, was het niet mogelijk om de volgende week te selecteren als startweek.

Bankrekening in export
Bij het exporteren van de medewerkersgegevens werd niet langer het bankrekeningnummer getoond.


Hidde | Retail Solutions

PMT Personeelstool helpdesk

Op deze help pagina van PMT maken we je wegwijs met onze PMT personeelstool. Binnen dit helpcenter geven we support met helpartikelen voor alle medewerkers, managers en ondernemers. Voor medewerkers is de uitleg over Mijn Rooster en Mijn Beschikbaarheid belangrijk. Ook is er uitleg te vinden over inloggen in PMT en over de PMT app.


Wil je inloggen in de PMT App?

Inloggen doe je met een gebruikersnaam en wachtwoord. Bij sommige winkels kun je inloggen via een link in de personeelsportal. Heb je de app nog nooit gebruikt? Vraag dan aan je leidinggevende om je aan te melden voor de app. Je ontvangt dan een mail met een activatielink of een QR code. In dit artikel op onze help site geven we verdere uitleg over de PMT App als je er niet uitkomt.