Probleem opgelost: Diensten in Standaard Rooster weer correct versleept. Klik hier!

Probleem

Op de pagina standaardroosters leidde het verslepen van een standaarddienst naar een andere dag tot gek gedrag. Ofwel de dienst werd niet op de juiste dag geplaatst, ofwel een nieuw standaardrooster werd (onterecht) aangemaakt. Dit hebben we opgelost. 


Meer weten?

Wil je meer weten over Standaard Roosters of even opgefrist worden wat er allemaal kan? Kijk dan hier!


Wist je dat?

Je een standaard rooster ook op Planning Maken aan kunt maken en beheren, ook met behulp van de beschikbaarheid? Lees het hier!


Hidde | Retail Solutions
 

PMT Personeelstool helpdesk

Op deze help pagina van PMT maken we je wegwijs met onze PMT personeelstool. Binnen dit helpcenter geven we support met helpartikelen voor alle medewerkers, managers en ondernemers. Voor medewerkers is de uitleg over Mijn Rooster en Mijn Beschikbaarheid belangrijk. Ook is er uitleg te vinden over inloggen in PMT en over de PMT app.


Wil je inloggen in de PMT App?

Inloggen doe je met een gebruikersnaam en wachtwoord. Bij sommige winkels kun je inloggen via een link in de personeelsportal. Heb je de app nog nooit gebruikt? Vraag dan aan je leidinggevende om je aan te melden voor de app. Je ontvangt dan een mail met een activatielink of een QR code. In dit artikel op onze help site geven we verdere uitleg over de PMT App als je er niet uitkomt.