Deze week zijn er drie bugs (fouten) in PMT opgelost. Klik hier!

Deze week zullen de eerste organisaties overgaan op de nieuwste versie van PMT, zoals in de Product Update aangekondigd is. Organisaties die deze week worden overgezet op de nieuwste PMT versie hebben daarover inmiddels al bericht vanuit ons ontvangen. Ook zal iedereen die de nieuwe versie krijgt, in PMT wegwijs gemaakt worden met de nieuwe functies. , 
Buiten deze grote update, zijn er voor iedereen deze week drie bugs (fouten) opgelost op PMT pagina’s die nu al gebruikt worden.


Planning maken

Diensten op de pagina werden in sommige gevallen pas getoond na het herladen van de pagina.


Nieuwe Medewerkerbeheer

Bij het aanmaken van een nieuwe toegangsperiode voor een medewerker, was de door PMT gesuggereerde startdatum van die toegangsperiode incorrect.


Weekplan

Wanneer na het herladen van wekelijkse gemiddelden handmatig de totale winkelomzet in een week werd aangepast, werd deze aanpassing weer overschreden.


Hidde | Retail Solutions

PMT Personeelstool helpdesk

Op deze help pagina van PMT maken we je wegwijs met onze PMT personeelstool. Binnen dit helpcenter geven we support met helpartikelen voor alle medewerkers, managers en ondernemers. Voor medewerkers is de uitleg over Mijn Rooster en Mijn Beschikbaarheid belangrijk. Ook is er uitleg te vinden over inloggen in PMT en over de PMT app.


Wil je inloggen in de PMT App?

Inloggen doe je met een gebruikersnaam en wachtwoord. Bij sommige winkels kun je inloggen via een link in de personeelsportal. Heb je de app nog nooit gebruikt? Vraag dan aan je leidinggevende om je aan te melden voor de app. Je ontvangt dan een mail met een activatielink of een QR code. In dit artikel op onze help site geven we verdere uitleg over de PMT App als je er niet uitkomt.