Back

Verbeteringen in PMT en verduidelijking balans verlof, TVT en ATV. Klik hier!

Deze week zijn er verbeteringen aangebracht op Planning Maken, Weekplan, de nieuwe pagina Medewerkerbeheer en in het zoeken naar een winkel. Daarnaast willen we graag een verduidelijking geven over waar jouw medewerkers hun verlofbalans kunnen vinden.


Balans verlof, TVT en ATV uren

De zomervakantie is begonnen en jouw medewerkers willen vast weten hoeveel uren ze vrij kunnen nemen. Dit kunnen ze zien onder Mijn Verlofbalans. Hier staat weergegeven hoeveel verlof, TVT en ATV uren jouw medewerkers nog hebben. Deze pagina vinden ze onder Mijn Overzicht -> Mijn verlof en dan staat rechtsboven in het scherm Mijn Verlofbalans. Meer informatie hierover vind je in dit artikel.


PMT Algemeen

Zoekveld winkel
Bij het wisselen van winkel rechtsboven in het, werden in dit zoekveld soms alle winkels getoond in plaats van alleen de winkel waar naar gezocht werd.

Ondernemingsraad en PMT-Regel TO1.0
De nieuwe code 'OR' (Ondernemingsraad) kan worden gebruikt in PMT én telt mee bij het bereken van PMT-regel TO1.0

Planning Maken

Excel Knop
De Excel download knop werkte voor sommige winkels niet

Pauzesuggestie van 00:00
Wanneer een winkel geen gebruik maakt van pauzesuggesties, werd bij het bewerken van de start- of eindtijd van een dienst onterecht de pauzetijd teruggezet naar '00:00'.

Handmatig sorteren i.c.m. filteroptie
Bij het gebruik van handmatig sorteren i.c.m. de filteroptie 'Verberg medewerkers zonder dienst' werden er soms onterecht medewerkers getoond zonder geplande dienst.


Pagina Verlof / Afwezig

Overlap registratie verlof
Wanneer de pagina gefilterd was op een specifiek type verlofregistratie (bijvoorbeeld: alleen goedgekeurde aanvragen), en er werd een nieuwe verlofregistratie aangemaakt, dan werden verlofregistraties van een ander type (in dit voorbeeld: nog te beoordelen en afgekeurde registraties) niet meegenomen in de bepaling of nieuwe registratie overlapt met deze registraties.


Weekplan

Bewerken totale weekomzet
Het was voor sommige winkels niet mogelijk om de totale weekomzet van de winkel te bewerken.


Nieuwe Pagina Medewerkerbeheer

Dit bericht gaat over de nieuwe pagina medewerkerbeheer. Deze wordt nog niet door alle organisaties gebruikt. Hier vind je meer informatie of je de nieuwe of de huidige pagina gebruikt.

Nieuw informatie-icoon
Voor alle medewerkers waar de ingelogde gebruiker toegang toe heeft, is er een informatie icoon toegevoegd. Via dit icoon is er beperkte informatie beschikbaar over deze gebruiker (gebruikersnaam, e-mailadres, telefoonnummer, noodcontactgegevens). Ook kan via dit icoon een wachtwoordherstel en account activatie e-mail worden verstuurd.


Hidde | Retail Solutions

PMT Personeelstool helpdesk

Op deze help pagina van PMT maken we je wegwijs met onze PMT personeelstool. Binnen dit helpcenter geven we support met helpartikelen voor alle medewerkers, managers en ondernemers. Voor medewerkers is de uitleg over Mijn Rooster en Mijn Beschikbaarheid belangrijk. Ook is er uitleg te vinden over inloggen in PMT en over de PMT app.


Wil je inloggen in de PMT App?

Inloggen doe je met een gebruikersnaam en wachtwoord. Bij sommige winkels kun je inloggen via een link in de personeelsportal. Heb je de app nog nooit gebruikt? Vraag dan aan je leidinggevende om je aan te melden voor de app. Je ontvangt dan een mail met een activatielink of een QR code. In dit artikel op onze help site geven we verdere uitleg over de PMT App als je er niet uitkomt.