Een wachtwoord wijzigen dat verlopen is

Na verloop van tijd kan het zijn dat je wordt gevraagd om je wachtwoord opnieuw in te stellen. Dit is uit veiligheidsoverwegingen door jouw organisatie ingesteld. 

Om je wachtwoord te wijzigingen dien je eerst je huidige wachtwoord in te vullen en dan twee keer je nieuwe wachtwoord. Klik op het oogje om te zien wat je getypt hebt. Het nieuwe wachtwoord moet tenminste bestaan uit 8 karakters en moet minimaal 3 van het volgende eisen bevatten:

  • een kleine letter
  • een hoofdletter
  • een nummer
  • een speciaal teken

PMT zal je waarschuwen wanneer het door jou getypte wachtwoord niet aan de minimale eisen voldoet of wanneer de twee nieuwe wachtwoorden niet gelijk zijn aan elkaar. 

Pas wanneer alles correct ingevoerd is kan je op Wijzigen klikken en je nieuwe wachtwoord opslaan:

PMT Personeelstool helpdesk

Op deze help pagina van PMT maken we je wegwijs met onze PMT personeelstool. Binnen dit helpcenter geven we support met helpartikelen voor alle medewerkers, managers en ondernemers. Voor medewerkers is de uitleg over Mijn Rooster en Mijn Beschikbaarheid belangrijk. Ook is er uitleg te vinden over inloggen in PMT en over de PMT app.


Wil je inloggen in de PMT App?

Inloggen doe je met een gebruikersnaam en wachtwoord. Bij sommige winkels kun je inloggen via een link in de personeelsportal. Heb je de app nog nooit gebruikt? Vraag dan aan je leidinggevende om je aan te melden voor de app. Je ontvangt dan een mail met een activatielink of een QR code. In dit artikel op onze help site geven we verdere uitleg over de PMT App als je er niet uitkomt.