Functionaliteitsupdate 17 juni 2025 - PMT Versie 9.7.0

Planning maken & Controle uren pagina's

De nieuwe wijze van diensten plannen (direct in het scherm, zonder eerst op de +-knop te hoeven klikken) is als de nieuwe standaard geïmplementeerd in beide pagina's. Daarmee is de vorige wijze van diensten plannen komen te vervallen. Het plannen van uitleendiensten of het toevoegen van indirecte taken is mogelijk via een nieuwe knop die toegevoegd is in deze nieuwe wijze van diensten plannen.

Planning maken, standaard roosters & Controle uren pagina's

In PMT werd niet altijd volledig en/of correct getoond welke gebruiker welke wijziging in een dienst of afdelingsstatus had aangebracht. Dit is gecorrigeerd.

Medewerkerbeheer pagina

Het is vanaf nu mogelijk om medewerkers planrechten te geven in andere winkels dan de eigen winkel (d.m.v. het toewijzen van de juiste combinatie van toegangsperiode & gebruikersrechten), waarna deze medewerker óók in de andere winkel medewerkers kan plannen.

Weekplan pagina

Voor toekomstige weken bestaat er de optie om de week te herladen op basis van weken die zelf te selecteren zijn. Waar we eerder alleen de weken toonden waarop de allereerste berekening van de week gebaseerd was, tonen we vanaf nu onder deze optie de weken waarop de huidige berekening gebaseerd is. Wanneer je voor de (her)berekening van de omzetverwachting van de week dus andere weken selecteert, dan worden deze geselecteerde weken vanaf nu getoond onder deze optie.

Kloktijden pagina 

  • Bij het toevoegen van een nieuwe realisatie op een andere winkel (uitleendienst) werden incorrecte afdelingen getoond om de realisatie op te boeken.
  • Het was mogelijk om realisaties met overlappen tijden aan te maken.

Controle uren pagina

  • Wanneer de CAO-overtredingen bij een medewerker waren opgelost, stond er nog een grijs uitroepteken bij de medewerker zonder verdere inhoud.
  • Wanneer nieuwe toeslagen waren gegenereerd, moest de pagina eerst handmatig worden herladen om het totaal aan gegenereerde toeslagen correct te reflecteren.

 

 

 

 

 

 

 

 

Heeft dit artikel jou geholpen?

PMT Personeelstool helpdesk

Op deze help pagina van PMT maken we je wegwijs met onze PMT personeelstool. Binnen dit helpcenter geven we support met helpartikelen voor alle medewerkers, managers en ondernemers. Voor medewerkers is de uitleg over Mijn Rooster en Mijn Beschikbaarheid belangrijk. Ook is er uitleg te vinden over inloggen in PMT en over de PMT app.


Wil je inloggen in de PMT App?

Inloggen doe je met een gebruikersnaam en wachtwoord. Bij sommige winkels kun je inloggen via een link in de personeelsportal. Heb je de app nog nooit gebruikt? Vraag dan aan je leidinggevende om je aan te melden voor de app. Je ontvangt dan een mail met een activatielink of een QR code. In dit artikel op onze help site geven we verdere uitleg over de PMT App als je er niet uitkomt.