Beginnen met PMT: Voor de medewerker
Het beginpunt voor een medewerker in PMT.
👋 Beginnen met PMT als medewerker: Welkom!
Leuk dat je met PMT Personeelstool gaat werken! Hier leggen we voor Medewerkers stap voor stap uit wat je moet doen om goed te beginnen met PMT.
👉 Meteen beginnen met stap 1? Klik hier. Je kunt binnen 15 minuten klaar zijn!
Wat kun je na deze stappen?
- Je kunt straks makkelijk inzien wanneer je moet werken.
- Jij kunt jouw leidinggevende in PMT laten weten wanneer je wel wilt werken of juist niet.
- Je weet hoe je verlof/vrij aan kunt vragen.
- Je weet hoe je een vervanger kunt regelen voor jouw dienst als je een keer niet kunt werken, of de dienst van iemand anders over kan nemen.
Beginnen met PMT: De stappen kort uitgelegd
Welke stappen moet je ondernemen om goed te beginnen met PMT?
Stap 1: PMT-Account activeren en inloggen
- Het downloaden van de PMT-App voor Android of iOS
- Jouw PMT-Account activeren: Dit kan via de email die jij van jouw leidinggevende hebt ontvangen.
- Inloggen in de PMT-App voor jouw winkel.
Stap 2: Je beschikbaarheid doorgeven
Je leidinggevende moet weten wanneer jij kunt werken en wanneer je niet kunt werken. Dit regel jij door je beschikbaarheid door te geven.
Stap 3: Verlof/Vrij aanvragen
Wil je een dag vrij of vakantie? Vraag dan verlof/vrij aan in PMT.
Stap 4: Mijn rooster(s) bekijken
Als het rooster klaar is krijg jij een mail en een notificatie in de app waardoor je kunt zien zien wanneer je moet werken. Je ziet per week op welke dagen en tijden je bent ingepland.
Haal na stap 1 t/m 4 nog meer voordelen uit de PMT!
- Voor de medewerker: Vervanger zoeken en diensten van collega's overnemen
- Voor de medewerker: Mijn Verlofbalans
- Voor de medewerker:: Mijn gegevens
- Voor de medewerker: Communicatie
- Voor de medewerker: Je wachtwoord wijzigen
- Voor de medewerker: Mijn beoordelingen
👉 Meteen beginnen met stap 1? Klik hier.