Functionaliteitsupdate 27 mei 2025 - PMT Versie 9.6.0

Medewerkerbeheer pagina

  • Het is vanaf nu mogelijk om medewerkers planrechten te geven in andere winkels dan de eigen winkel (d.m.v. het toewijzen van de juiste combinatie van toegangsperiode & gebruikersrechten), waarna deze medewerker óók in de andere winkel medewerkers kan plannen.
  • Bij sommige medewerkergegevens, zoals competenties of persoonlijke gegevens als het adres, slaat PMT wijzigingen direct op zonder tussenkomt van een 'opslaan' knop. Bij wijzigingen in deze gegevens tonen we vanaf nu zowel een laadicoon (tijdens het opslaan) als een notificatie die aangeeft dat de wijziging succesvol opgeslagen is (na het opslaan). Dit voorkomt verwarring over de vraag of de wijziging succesvol verwerkt is.

PMT Algemeen

Wanneer een medewerker toegang had tot meerdere winkels, en minstens één van deze winkel was niet meer actief, dan was het voor deze medewerker nog steeds mogelijk om de inactieve winkel te selecteren via de winkelselector. Wanneer de medewerker vervolgende inlogde bij de inactieve winkel kreeg hij foutmeldingen te zien, en kon hij verder geen bewerkingen uitvoeren. Om verwarring te voorkomen is het niet langer mogelijk voor gebruikers om in te loggen bij inactieve winkels, en zien zij deze winkels niet meer terug in de winkelselector.

Planning maken pagina

Waarschuwingen die getoond worden bij het publiceren van een afdeling bevatten een 'toon notificaties' optie. Wanneer hierop geklikt wordt, wordt de Planning maken pagina gefilterd op de medewerker(s) waarvoor de desbetreffende overtreding van toepassing is. Bij een aantal regels werd er altijd een lege pagina getoond, wanneer er geklikt wordt op 'toon notificaties'. Dit komt omdat de overtreding op afdelings- of winkelniveau plaatsvond, en niet per medewerker. Voor deze regels is de beschrijving van de waarschuwing aangepast, en de optie 'toon notificaties' verwijderd.

 

Heeft dit artikel jou geholpen?

PMT Personeelstool helpdesk

Op deze help pagina van PMT maken we je wegwijs met onze PMT personeelstool. Binnen dit helpcenter geven we support met helpartikelen voor alle medewerkers, managers en ondernemers. Voor medewerkers is de uitleg over Mijn Rooster en Mijn Beschikbaarheid belangrijk. Ook is er uitleg te vinden over inloggen in PMT en over de PMT app.


Wil je inloggen in de PMT App?

Inloggen doe je met een gebruikersnaam en wachtwoord. Bij sommige winkels kun je inloggen via een link in de personeelsportal. Heb je de app nog nooit gebruikt? Vraag dan aan je leidinggevende om je aan te melden voor de app. Je ontvangt dan een mail met een activatielink of een QR code. In dit artikel op onze help site geven we verdere uitleg over de PMT App als je er niet uitkomt.