Onderhoudsupdate 3 juni 2025 – PMT Versie 9.6.1

Planning maken pagina

  • Wanneer de nieuwe wijze van diensten aanmaken stond ingeschakeld, was het soms niet mogelijk om meer van 2 diensten op een dag te plannen, doordat het icoon voor het toevoegen van deze dienst niet werd getoond.
  • In PMT worden pauzetijden altijd afgerond op het kwartier. Echter, na het herhaaldelijk aanpassen van de pauzeduur van een dienst naar een niet-afgeronde waarde (zoals 00:50), werd deze waarde onterecht alsnog opgeslagen op de pagina.
  • Soms wordt er een melding getoond dat er nog medewerkers zijn met een vervangingsverzoek dat nog beoordeeld moet worden. Wanneer er op deze melding wordt geklikt, toont PMT de medewerkers op wie deze melding betrekking heeft. Hierbij werden niet altijd alle relevante medewerkers getoond.
  • Wanneer de nieuwe wijze van diensten plannen ingeschakeld was, en je wilde als gebruiker een niet-productieve dienst aanmaken, dan werden niet altijd alle beschikbare niet-productieve codes getoond.

Beoordelingen pagina (mobiele versie)

De pagina voor het beoordelen van een medewerker werkte niet op een mobiel.

PMT App 

Wanneer een uitleendienst was aangemaakt na de eerste publicatie van de roosters, en de gebruiker publiceerde vervolgens niet handmatig nogmaals de wijzigingen, dan werd deze uitleendienst niet getoond in de PMT app.

Beschikbaarheid per medewerker pagina

Bij het selecteren van een andere medewerker in de lijst, navigeerde PMT altijd naar de beschikbaarheid van de huidige week van die medewerker, in plaats van de beschikbaarheid te tonen van de week die op dat moment geselecteerd was.

Rapportage uren

Bij een weekstart op zondag werd een verkeerde weekperiode (maandag-zondag) getoond bij het genereren van een uren interval export.

Medewerkerbeheer pagina

Bij het toevoegen van een nieuw contract wordt het vorige contract als uitgangspunt genomen. Echter, een aantal contractinstellingen (zoals het type toeslag) werden hierbij niet altijd correct overgenomen.

 

 

 

Heeft dit artikel jou geholpen?

PMT Personeelstool helpdesk

Op deze help pagina van PMT maken we je wegwijs met onze PMT personeelstool. Binnen dit helpcenter geven we support met helpartikelen voor alle medewerkers, managers en ondernemers. Voor medewerkers is de uitleg over Mijn Rooster en Mijn Beschikbaarheid belangrijk. Ook is er uitleg te vinden over inloggen in PMT en over de PMT app.

Wil je inloggen in de PMT App?

Inloggen doe je met een gebruikersnaam en wachtwoord. Bij sommige winkels kun je inloggen via een link in de personeelsportal. Heb je de app nog nooit gebruikt? Vraag dan aan je leidinggevende om je aan te melden voor de app. Je ontvangt dan een mail met een activatielink of een QR code. In dit artikel op onze help site geven we verdere uitleg over de PMT App als je er niet uitkomt.