Onderhoudsupdate 28 januari 2025 – PMT versie 8.13.1

Planning maken

Onvolledig optiemenu in webbrowser Safari
Als je in de webbrowser Safari (Apple) met de rechtermuisknop klikte op een dienst werd niet het volledig menu met opties getoond, waardoor sommige opties (zoals verwijderen dienst of toewijzen aan andere medewerker) ontbraken.

Ontbrekende knoppen na wisselen winkel
Na het wisselen van winkel waren de knoppen voor het sorteren van de pagina, het tonen van de gedetailleerde medewerkergegevens én het wijzigen van de beknopte stuurinformatie gegevens op de pagina verdwenen.

Onjuiste tellers
In de Filter pop-up wordt getoond hoeveel medewerkers er op de pagina aanwezig zijn die voldoen aan een bepaald criterium (zoals werkzaam voor afdeling X, leeftijd Y of bevoegdheid Z). De aantallen hierbij werden weergegeven waren niet altijd correct.

Stuurinformatie

Verkeerde data in kolom 'Gepland (start week)' bij printen
Bij het printen van de pagina werd in de afgedrukte versie verkeerde data weergegeven in de recent toegevoegde kolom 'Gepland (weekstart)'.

Onvolledige printversie
Bij het printen van de pagina vielen kolommen in sommige gevallen buiten de pagina.

Controle uren

Automatische navigatie naar verkeerde week na sluiten week
Wanneer een week werd gesloten of heropend, en er nog een week in het verleden was die niet niet gesloten was, dan werd de gebruiker na het uitvoeren van deze actie automatisch doorverwezen naar deze nog niet gesloten week.

Week status overzicht

Pagina laadde traag op maandagochtend
Op maandagochtend, wanneer er veel processen tegelijkertijd draaien, was deze pagina trager in vergelijking met andere PMT-pagina's. De achtergrondprocessen zijn geoptimaliseerd om de laadsnelheid van de pagina te verbeteren.

Artikelgroepen configuratie

Niet mogelijk om artikelgroep aan te maken met een 1-cijferige code
In de pagina was het niet mogelijk om een artikelgroep (subafdeling) toe te voegen met een code die slechts één cijfer bevatte.

 

Heeft dit artikel jou geholpen?

PMT Personeelstool helpdesk

Op deze help pagina van PMT maken we je wegwijs met onze PMT personeelstool. Binnen dit helpcenter geven we support met helpartikelen voor alle medewerkers, managers en ondernemers. Voor medewerkers is de uitleg over Mijn Rooster en Mijn Beschikbaarheid belangrijk. Ook is er uitleg te vinden over inloggen in PMT en over de PMT app.


Wil je inloggen in de PMT App?

Inloggen doe je met een gebruikersnaam en wachtwoord. Bij sommige winkels kun je inloggen via een link in de personeelsportal. Heb je de app nog nooit gebruikt? Vraag dan aan je leidinggevende om je aan te melden voor de app. Je ontvangt dan een mail met een activatielink of een QR code. In dit artikel op onze help site geven we verdere uitleg over de PMT App als je er niet uitkomt.