Aankondiging: nieuwe pagina Controle uren binnenkort beschikbaar!

Beste gebruikers,

We zijn blij om aan te kondigen dat we binnenkort een nieuwe pagina voor jouw organisatie lanceren in PMT, namelijk Controle uren. Momenteel werken er al organisaties naar tevredenheid met deze pagina. Daarom is het moment gekomen om Controle uren binnenkort voor iedereen te lanceren.

Samen met de pagina Stuurinformatie, die al een tijdje voor iedereen beschikbaar is, is de pagina Controle Uren de vervanging van de huidige pagina Totaaloverzicht. Deze pagina komt dan ook te vervallen.
In deze aankondiging leggen we je graag uit waarom deze pagina vervangen wordt en wat er verandert. 

Wat kan je verwachten van deze nieuwe pagina?

  • Focus op belangrijkste informatie. De pagina is op zo’n manier opgebouwd dat je per medewerker een samenvatting ziet van de meeste relevante gegevens. Denk daarbij aan het totaal aantal productieve uren, en eventueel geboekte compensaties, toeslagen en correcties. Uiteraard tonen we ook de niet-productieve totalen, met een uitsplitsing in verlof, ziekte en overige. Wil je gedetailleerde informatie van een medewerker inzien? Dan kan je eenvoudig de regel openklappen en alle details tot je nemen.
  • Meer medewerkers in één overzicht. Door focus aan te brengen op de belangrijkste informatie, kunnen we 2x zoveel medewerkers op de pagina tonen als op de Totaaloverzicht pagina. Hierdoor kan je sneller de eindcontrole voor de week uitvoeren.
  • Eenvoudige invoer en correcties. In lijn met de Planning maken pagina, wordt het mogelijk om snel aanpassingen door te voeren in diensten door op de begin- of eindtijd te staan met de muis, of door de gehele dienst te verslepen naar een andere dag. We maken het ook mogelijk om aanpassingen door te voeren in correcties, compensaties en toeslagen zonder een medewerker open te hoeven klappen. Hiermee kan je sneller door met de eindcontrole van de week.
  • Groeperen op gecontroleerde medewerkers. Door de pagina te groeperen op gecontroleerde medewerkers creëer je eenvoudig een overzicht van de medewerkers die je al gecontroleerd hebt, en de medewerkers die nog je aandacht verdienen.

Afbeelding met tekst, schermopname, software, Computerpictogram

Automatisch gegenereerde beschrijving

Wanneer komt deze pagina beschikbaar?

Vanaf woensdag 13 november kun je gebruik maken van de nieuwe Controle uren pagina. Tot die tijd blijft de Totaaloverzicht pagina beschikbaar; vanaf 13 november wordt deze pagina uitgezet.

De pagina Stuurinformatie kun je nu al gebruiken. Mocht je deze pagina nog niet gebruiken, dan raden wij aan om hier alvast mee te beginnen. Een stapsgewijze uitleg over deze pagina kun je hier vinden.

Waar vind ik meer achtergrondinformatie over de nieuwe Controle uren pagina?

Wil je alvast meer informatie over deze nieuwe pagina lezen? Hier vind je een uitleg over de belangrijkste acties op de pagina, zoals het controleren van de uren of het uitvoeren van bulkacties.

Met vriendelijke groet,

Daniël
Product Owner bij Retail Solutions

Heeft dit artikel jou geholpen?

PMT Personeelstool helpdesk

Op deze help pagina van PMT maken we je wegwijs met onze PMT personeelstool. Binnen dit helpcenter geven we support met helpartikelen voor alle medewerkers, managers en ondernemers. Voor medewerkers is de uitleg over Mijn Rooster en Mijn Beschikbaarheid belangrijk. Ook is er uitleg te vinden over inloggen in PMT en over de PMT app.


Wil je inloggen in de PMT App?

Inloggen doe je met een gebruikersnaam en wachtwoord. Bij sommige winkels kun je inloggen via een link in de personeelsportal. Heb je de app nog nooit gebruikt? Vraag dan aan je leidinggevende om je aan te melden voor de app. Je ontvangt dan een mail met een activatielink of een QR code. In dit artikel op onze help site geven we verdere uitleg over de PMT App als je er niet uitkomt.