PMT werkt niet? Dit kan helpen
PMT werkt niet zoals verwacht
Het kan voorkomen dat PMT niet helemaal doet wat je verwacht. Bijvoorbeeld dat verwijderde of gewijzigde diensten weer terugkomen. Vaak heeft dit te maken met je sessie of met de geschiedenis van je internetbrowser.
Heb je problemen met inloggen? Lees dan eerst dit artikel over inloggen.
Mogelijke Oplossingen
Veel PMT-problemen kunnen met de volgende stappen worden opgelost:
Stap 1: Log uit en opnieuw in in PMT. Lees voor de App Inloggen PMT App & Veel voorkomende vragen - Helpdesk Personeelstool PMT of Inloggen Webversie PMT & Veel voorkomende vragen - Helpdesk Personeelstool PMT voor de desktop versie van PMT.
In PMT zit een beveiliging ingebouwd waardoor je automatisch wordt uitgelogd na 30 minuten. De pagina blijft wel open op je scherm, maar je wijzigingen worden dan niet meer doorgestuurd. Door opnieuw in te loggen, wordt de verbinding hersteld en worden je wijzigingen vanaf dat moment weer correct opgeslagen.
Stap 2: Wis je browsegeschiedenis en/of cache.
Je browser slaat gegevens van websites op om sneller te kunnen werken. Soms kan dit echter zorgen dat wijzigingen niet goed worden geladen.
- Lees hier hoe jij je browsergeschiedenis wist voor alle populaire browsers
- Lees hier hoe jij je cache leegt voor alle populaire browsers
Stap 3: Start jouw apparaat opnieuw op.
Niks werkt?
Neem contact met ons op via ons klantportaal of via je contactpersoon binnen jouw bedrijf.