Functionaliteitsupdate juni / juli - PMT versie 8.0.0
De PMT Personeelstool krijgt een update! Onderdeel van deze update zijn een aantal nieuwe functionaliteiten op de Planning maken pagina. Deze hebben we voor je samengevat in dit artikel.
Handmatig sorteren
Met deze veelgevraagde functie kun je de volgorde van de medewerkers die jij in kunt plannen zelf bepalen. De volgorde is met deze functie alleen voor jouw account gewijzigd. Je kunt ook meerdere sorteringen maken en opslaan. Wil je meer weten? Lees dan dit artikel.
Alle medewerkers plannen
Soms wil je medewerkers van andere afdelingen in kunnen plannen, bijvoorbeeld omdat je op je eigen afdeling handen tekort komt. Normaal kan je alleen medewerkers inplannen die vallen binnen jouw afdelingsverantwoordelijkheid Met deze nieuwe functie kan je óók andere medewerkers in de winkel plannen. Je hebt hiervoor wel een apart recht nodig. Wil je meer weten? Lees dan dit artikel.
Excel Export
In de vorige versie van PMT bevatte de Excel-export vrij beperkte informatie. De door jou ingestelde sortering/groepering op de Planning maken pagina werd niet meegenomen, en ook zag je geen toegevoegde dagopmerkingen. Dat hebben we verbeterd in de nieuwe Excel-export. Wil je meer weten? Lees dan dit artikel.
Dagtotalen
Per dag kunnen zien hoeveel uren een medewerker werkt, uitgesplitst in productief, niet-productief en het totaal aantal uren. Veelgevraagd door planners en daarom beschikbaar in deze nieuwe versie van PMT. Wil je meer informatie over deze functie? Lees dan dit artikel.