Onderhoudsupdate 25 februari 2025 – PMT versie 9.1.2
Medewerkerbeheer (nieuwe versie)
Nieuwe afdelingen toevoegen voor medewerker inflexibel
Nieuwe afdelingen konden alleen in chronologische volgorde worden toegevoegd voor een medewerker. Hier is meer flexibiliteit in toegevoegd.
Indienstdatum moest in een nog niet-gesloten week liggen
Het was niet mogelijk om een in dienst datum van een medewerker ter kiezen die lag in een gesloten week. Deze mogelijkheid is nu toegevoegd, waarmee meer flexibiliteit mogelijk is.
Lege afdelingsets bij medewerkers
Wanneer de in dienst datum van een medewerker lag vóór de startdatum van de winkel, dan werden de afdelingen die zijn toegewezen aan deze medewerker niet getoond in de 'Afdelingen' tab.
Planning maken
Aanpassen pauzeduur was soms omslachtig
Het aanpassen van de pauzeduur van een dienst ging soms omslachtig, waarbij de huidige pauzeduur niet direct overschreven kon worden met een nieuwe waarde.
Indirecte uren meegeteld bij berekening PMT-regels
Indirecte uren werden onterecht meegeteld in de berekening van een aantal PMT-regels (RM 1.0, CU2.0 en TO1.0).
Mijn verlof
Ontbrekend icoon voor afgewezen aanvragen
Bij verlofaanvragen die waren afgewezen door de manager, ontbrak het prullenbakicoon, welke aangeeft dat de verlofaanvraag is afgewezen.
Nieuwsoverzicht
Filteroptie voor afdelingen werd meerdere keren getoond
Afdeling(en) werden meerdere keren getoond als filteroptie in de filter pop-up.
PMT Algemeen
Niet mogelijk om uit te loggen via Okta (SSO)
Wanneer een gebruiker was ingelogd via Okta (SSO), was het niet mogelijk om uit te loggen in PMT.