5. Controle tijdregistratie

Ons advies is om een telefonische afspraak met ons in te plannen waarbij je samen met een support medewerker de eerste controle tijdregistratie uitvoert. In onderstaande video wordt getoond hoe dit werkt.

Het totaaloverzicht is de plek waar de bedrijfsleiding de laatste controle doet op alle uren van een week. Ga naar 'Realisatie' -> 'Controleer Uren' om op deze pagina te komen. Pas wanneer de afdelingen door de planners gesloten zijn, kunnen de uren in Totaaloverzicht gecontroleerd worden. 

 Meer informatie over de controle tijdregistratie vind je in dit artikel.

 

PMT Personeelstool helpdesk

Op deze help pagina van PMT maken we je wegwijs met onze PMT personeelstool. Binnen dit helpcenter geven we support met helpartikelen voor alle medewerkers, managers en ondernemers. Voor medewerkers is de uitleg over Mijn Rooster en Mijn Beschikbaarheid belangrijk. Ook is er uitleg te vinden over inloggen in PMT en over de PMT app.


Wil je inloggen in de PMT App?

Inloggen doe je met een gebruikersnaam en wachtwoord. Bij sommige winkels kun je inloggen via een link in de personeelsportal. Heb je de app nog nooit gebruikt? Vraag dan aan je leidinggevende om je aan te melden voor de app. Je ontvangt dan een mail met een activatielink of een QR code. In dit artikel op onze help site geven we verdere uitleg over de PMT App als je er niet uitkomt.