Inleiding voor de bedrijfsleider/ondernemer

Met deze set artikelen willen we je helpen om snel met PMT van start te gaan. Het gaat hierbij om de basis, zodat er met PMT verloond kan gaan worden. Over de pagina's die we in de komende stappen doornemen staat nog veel meer informatie elders op deze helpdesk. Ook het instellen en werken met normering wordt in andere artikelen uitgelegd.

In het bovenstaande schema zie je welke stappen doorlopen moeten worden om goed van start te kunnen gaan. Belangrijk is daarbij te realiseren dat de planners op sommige momenten afhankelijk zijn van de stappen die door de bedrijfsleiding zijn gezet.

Verder is het ook belangrijk om te bepalen wanneer de inloggegevens van de medewerkers verstuurd gaan worden. Het versturen van roosters zal bijvoorbeeld niet werken als medewerkers hun inlogcode nog niet hebben gehad.

Ga verder met de volgende stap: Juiste rol + afdeling aan planners geven

PMT Personeelstool helpdesk

Op deze help pagina van PMT maken we je wegwijs met onze PMT personeelstool. Binnen dit helpcenter geven we support met helpartikelen voor alle medewerkers, managers en ondernemers. Voor medewerkers is de uitleg over Mijn Rooster en Mijn Beschikbaarheid belangrijk. Ook is er uitleg te vinden over inloggen in PMT en over de PMT app.


Wil je inloggen in de PMT App?

Inloggen doe je met een gebruikersnaam en wachtwoord. Bij sommige winkels kun je inloggen via een link in de personeelsportal. Heb je de app nog nooit gebruikt? Vraag dan aan je leidinggevende om je aan te melden voor de app. Je ontvangt dan een mail met een activatielink of een QR code. In dit artikel op onze help site geven we verdere uitleg over de PMT App als je er niet uitkomt.