Mijn gegevens

Bij Mijn gegevens staan de instellingen van jouw account. De informatie is onderverdeeld in de onderstaande tabjes. 

Account

 Dit zijn de gegevens waarmee je in PMT inlogt. Door op Wijzig te klikken, kun je deze aanpassen. Je kunt hier je gebruikersnaam wijzigen en een nieuw wachtwoord instellen.

Persoonlijk

Contact

Onder Persoonlijk en Contact staan je naam- en adresgegevens die in PMT staan. Als er iets is dat niet klopt, kun je dat doorgeven aan je leidinggevende. 

Contract

Hier staan de gegevens van jouw huidige contract.  

Instellingen

Hiermee kan je instellen dat jouw rooster automatisch in jouw agenda app zichtbaar wordt. Je moet hiervoor eenmalig toestemming geven. Met dezelfde knop kun je deze functie ook weer uitzetten.

Het kan zijn (op een computer met Windows) dat de knop Outlook/iCalendar alleen een leeg tabblad opent. Ga in dit geval op je computer naar 'Instellingen'--> 'Apps' --> 'Standaard-apps', en klik hier op 'Standaard-apps per protocol kiezen'. Zoek in dit scherm WEBCAL op, en zorg dat gekoppelde standaard-app Outlook of iCalendar is. De knop zal vanaf nu de gekozen applicatie openen. Zie ook agenda-integratie-in-pmt

PMT Personeelstool helpdesk

Op deze help pagina van PMT maken we je wegwijs met onze PMT personeelstool. Binnen dit helpcenter geven we support met helpartikelen voor alle medewerkers, managers en ondernemers. Voor medewerkers is de uitleg over Mijn Rooster en Mijn Beschikbaarheid belangrijk. Ook is er uitleg te vinden over inloggen in PMT en over de PMT app.


Wil je inloggen in de PMT App?

Inloggen doe je met een gebruikersnaam en wachtwoord. Bij sommige winkels kun je inloggen via een link in de personeelsportal. Heb je de app nog nooit gebruikt? Vraag dan aan je leidinggevende om je aan te melden voor de app. Je ontvangt dan een mail met een activatielink of een QR code. In dit artikel op onze help site geven we verdere uitleg over de PMT App als je er niet uitkomt.