Zoek vervanger

Een medewerker (niet fulltimer/parttimers) kan via PMT voor een specifieke dienst een vervanger zoeken. Op basis van de instellingen van de winkel komen er automatisch mogelijke vervangers naar voren. Hierbij wordt er onder andere rekening gehouden met leeftijd, afdeling, beschikbaarheid en CAO-afspraken. De mogelijke vervangers krijgen vervolgens een mail en kunnen aangeven of ze beschikbaar zijn als vervanger. De planner kan vervolgens in het rooster een van deze medewerkers kiezen, waardoor de dienst bij de vevanger wordt ingeroosterd. Klik hier voor meer uitleg over het gebruik en het beoordelen van vervanginsverzoeken.

PMT Personeelstool helpdesk

Op deze help pagina van PMT maken we je wegwijs met onze PMT personeelstool. Binnen dit helpcenter geven we support met helpartikelen voor alle medewerkers, managers en ondernemers. Voor medewerkers is de uitleg over Mijn Rooster en Mijn Beschikbaarheid belangrijk. Ook is er uitleg te vinden over inloggen in PMT en over de PMT app.


Wil je inloggen in de PMT App?

Inloggen doe je met een gebruikersnaam en wachtwoord. Bij sommige winkels kun je inloggen via een link in de personeelsportal. Heb je de app nog nooit gebruikt? Vraag dan aan je leidinggevende om je aan te melden voor de app. Je ontvangt dan een mail met een activatielink of een QR code. In dit artikel op onze help site geven we verdere uitleg over de PMT App als je er niet uitkomt.