Sorry

Allereerst: bedankt voor jullie feedback! Ik ben Symen, de oprichter van Retail Solutions, de organisatie achter PMT. 

Fijn dat jullie kritisch zijn en de tijd hebben genomen om onze enquête in te vullen. Helaas is niet alles goed gegaan bij de update, geven jullie aan. Er werkte soms iets niet goed en we hebben jullie niet goed geïnformeerd. Ik baal er echt van dat dit niet goed is gegaan.

We snappen dat het vervelend is dat de software zoals je die jaren gewend was te gebruiken, in één keer anders werkt. In de nieuwe update hebben we juist geprobeerd iedereen zijn wensen te vervullen. Dat hebben we niet goed aangepakt, wat betreft onze communicatie. 

Jullie feedback op de update

  • Onlogische nieuwe functies, zoals de filterinstelling die niet werd opgeslagen. Irritant natuurlijk!
  • Onoverzichtelijke schermen sinds update
  • Te traag

Gelukkig horen we ook dat steeds meer gebruikers gewend raken aan de nieuwe versie. Dat is fijn, maar dat neemt niet weg dat we jullie gewoon beter hadden moeten informeren.

Reden van de update

De reden van de update is dat we nu werken met diensten in plaats van roosters, en we aanvullende functionaliteit op deze diensten gaan ontwikkelen. Hiermee gaan we jullie helpen makkelijker een nog betere planning te maken.

Je denkt misschien ‘Mooi verhaal Symen en nu?’ Nou, de concrete acties zijn:

  • Verbeteringen doorvoeren in de ‘planning maken’ pagina
  • Implementeren van betere informatievoorziening in PMT 
  • Zorgen dat we beter bereikbaar zijn
  • Verbeteren van onze productcommunicatie

We investeren in mensen om dit structureel op te pakken. Zo is Hidde Hendriksen aan boord gekomen om onderzoek naar jullie wensen te doen, Lars Hamacher om de CSM/support te verbeteren en Niels Beernink om onder andere onze productcommunicatie te optimaliseren, waarvan deze video het begin is. Ik neem jullie feedback erg serieus. 

Onze organisatie groeit en ook wij hebben soms last van groeipijn

We hebben steeds meer gebruikers en daar ben ik enorm trots op. Het is nu zaak de balans te vinden zodat we continu kunnen blijven doorontwikkelen, met tevreden klanten.

Wij zijn er voor jullie en ik ga er alles aan doen om onze service en software op niveau te krijgen en houden!


PMT Personeelstool helpdesk

Op deze help pagina van PMT maken we je wegwijs met onze PMT personeelstool. Binnen dit helpcenter geven we support met helpartikelen voor alle medewerkers, managers en ondernemers. Voor medewerkers is de uitleg over Mijn Rooster en Mijn Beschikbaarheid belangrijk. Ook is er uitleg te vinden over inloggen in PMT en over de PMT app.


Wil je inloggen in de PMT App?

Inloggen doe je met een gebruikersnaam en wachtwoord. Bij sommige winkels kun je inloggen via een link in de personeelsportal. Heb je de app nog nooit gebruikt? Vraag dan aan je leidinggevende om je aan te melden voor de app. Je ontvangt dan een mail met een activatielink of een QR code. In dit artikel op onze help site geven we verdere uitleg over de PMT App als je er niet uitkomt.