Medewerkerinformatie

Op de Planning maken pagina krijg je informatie te zien over de medewerkers waar jij verantwoordelijk voor bent. Deze informatie, zoals het kostprijsuurloon of het aantal contracturen van een medewerker, helpt je bij het maken van de planningen. Met de medewerkerinformatie heb je:

✔ Direct toegang tot belangrijke informatie die helpt bij het selecteren van de best passende medewerker voor een dienst

✔ Inzicht of een medewerker nog ruimte heeft om een dienst over te nemen

In de onderstaande video leggen we uit welke informatie je per medewerker kunt zien en hoe je deze informatie naar jouw wensen aanpast.

 

PMT Personeelstool helpdesk

Op deze help pagina van PMT maken we je wegwijs met onze PMT personeelstool. Binnen dit helpcenter geven we support met helpartikelen voor alle medewerkers, managers en ondernemers. Voor medewerkers is de uitleg over Mijn Rooster en Mijn Beschikbaarheid belangrijk. Ook is er uitleg te vinden over inloggen in PMT en over de PMT app.


Wil je inloggen in de PMT App?

Inloggen doe je met een gebruikersnaam en wachtwoord. Bij sommige winkels kun je inloggen via een link in de personeelsportal. Heb je de app nog nooit gebruikt? Vraag dan aan je leidinggevende om je aan te melden voor de app. Je ontvangt dan een mail met een activatielink of een QR code. In dit artikel op onze help site geven we verdere uitleg over de PMT App als je er niet uitkomt.