Ik krijg geen informatie over mijn rooster te zien in de app en zie errors. Hoe los ik dit op?

Ik krijg geen informatie over mijn rooster te zien in de app en zie errors. Hoe los ik dit op?

Als je geen informatie ziet, is de kans groot dat je niet bij de juiste vestiging van jouw winkel ingelogd bent. Het is belangrijk dat je bij de vestiging inlogt waar je werkt, want anders kan de app jouw informatie niet ophalen. Daarom moet je het volgende doen:

Stap 1: Log uit in de app

Ga naar Profiel en klik op Uitloggen. Er komt nu een menu waarin wordt gevraagd of je echt wilt uitloggen. Hier klik je op Ja.

Afbeelding met tekst, schermopname, diagram, Lettertype

Automatisch gegenereerde beschrijving

Stap 2: Ga terug naar het Welkom scherm

Afbeelding met tekst, schermopname, Lettertype, ontwerp

Automatisch gegenereerde beschrijving

 

Stap 3: Log opnieuw in bij de juiste vestiging

Het is belangrijk dat je inlogt bij de exacte vestiging waar jij werkt. Dit doe je met de juiste QR-code, welke gedeeld moet worden door jouw leidinggevende. Je kunt ook inloggen met de winkel-url van de vestiging waar je werkt. Deze kun je ook navragen bij je leidinggevende. 

In dit artikel staat verder uitgelegd hoe je in kunt loggen.   

PMT Personeelstool helpdesk

Op deze help pagina van PMT maken we je wegwijs met onze PMT personeelstool. Binnen dit helpcenter geven we support met helpartikelen voor alle medewerkers, managers en ondernemers. Voor medewerkers is de uitleg over Mijn Rooster en Mijn Beschikbaarheid belangrijk. Ook is er uitleg te vinden over inloggen in PMT en over de PMT app.


Wil je inloggen in de PMT App?

Inloggen doe je met een gebruikersnaam en wachtwoord. Bij sommige winkels kun je inloggen via een link in de personeelsportal. Heb je de app nog nooit gebruikt? Vraag dan aan je leidinggevende om je aan te melden voor de app. Je ontvangt dan een mail met een activatielink of een QR code. In dit artikel op onze help site geven we verdere uitleg over de PMT App als je er niet uitkomt.