Bestaande productieve diensten aanpassen

Productieve diensten kan je aanpassen zolang de week nog niet is gesloten. Hierdoor ben je in staat om eventuele wijzigingen door te voeren in je planning. Tijdens het aanpassen van bestaande productieve diensten:

✔ Heb je naast een weekweergave toegang tot een dagweergave, waarin je met behulp van alleen je muis snel aanpassingen kan maken. Denk daarbij aan het verslepen of vergroten van een dienst

✔ Word je gewaarschuwd wanneer de nieuwe productieve dienst overlapt met andere diensten, overlapt met momenten waarop een medewerker niet beschikbaar is of (deels) buiten bedrijfstijden valt

✔ Helpt PMT jou om, indien gewenst, eenvoudig en snel de best passende medewerker te vinden voor een dienst

In onderstaande video leggen wij uit hoe je een bestaande productieve diensten aanpast.

Gerelateerde video's

Tijdens het aanpassen van bestaande productieve diensten wordt er gebruik gemaakt van:

PMT Personeelstool helpdesk

Op deze help pagina van PMT maken we je wegwijs met onze PMT personeelstool. Binnen dit helpcenter geven we support met helpartikelen voor alle medewerkers, managers en ondernemers. Voor medewerkers is de uitleg over Mijn Rooster en Mijn Beschikbaarheid belangrijk. Ook is er uitleg te vinden over inloggen in PMT en over de PMT app.


Wil je inloggen in de PMT App?

Inloggen doe je met een gebruikersnaam en wachtwoord. Bij sommige winkels kun je inloggen via een link in de personeelsportal. Heb je de app nog nooit gebruikt? Vraag dan aan je leidinggevende om je aan te melden voor de app. Je ontvangt dan een mail met een activatielink of een QR code. In dit artikel op onze help site geven we verdere uitleg over de PMT App als je er niet uitkomt.