Het kan wel eens voorkomen dat een week gesloten wordt met verkeerde uren voor een medewerker of te weinig voor een hele groep medewerkers. Dit is geen probleem meer!
Sinds kort hebben wij het mogelijk gemaakt voor Marshoek klanten om weken zelf te heropenen en loonmutaties nogmaals naar Marshoek op te sturen. Deze documentatie is bedoeld om uit te leggen hoe dit proces verloopt.
Informatie vooraf:
Tijdens het sluiten van een week in het totaaloverzicht wordt er automatisch een loonmutaties bestand naar Marshoek verstuurd. Dit zal altijd een benaming hebben waar je winkelnaam, periode, jaar en week in wordt opgenomen.
Het heropenen en opnieuw sluiten van een week genereert niet automatisch een nieuw bestand, dit moet gedaan worden door de knop ‘Loonmutaties opnieuw versturen’ binnen het Totaaloverzicht (deze knop is alleen zichtbaar als de week is gesloten). Daarom is het ook noodzakelijk dat het verkeerde bestand eerst verwijderd wordt aan de kant van Marshoek, dit kan je regelen door even te bellen met je looncontact. Het oude bestand moet dus eerst verwijderd worden.
Is het bestand verwijderd? Top! Dan kunnen we nu aan de slag om de weken te heropenen en opnieuw op te sturen:
Op deze help pagina van PMT maken we je wegwijs met onze PMT personeelstool. Binnen dit helpcenter geven we support met helpartikelen voor alle medewerkers, managers en ondernemers. Voor medewerkers is de uitleg over Mijn Rooster en Mijn Beschikbaarheid belangrijk. Ook is er uitleg te vinden over inloggen in PMT en over de PMT app.
Wil je inloggen in de PMT App?
Inloggen doe je met een gebruikersnaam en wachtwoord. Bij sommige winkels kun je inloggen via een link in de personeelsportal. Heb je de app nog nooit gebruikt? Vraag dan aan je leidinggevende om je aan te melden voor de app. Je ontvangt dan een mail met een activatielink of een QR code. In dit artikel op onze help site geven we verdere uitleg over de PMT App als je er niet uitkomt.