Standaardroosters aanmaken

Via de Standaardrooster pagina is het per medewerker mogelijk om terugkerende diensten en dagopmerkingen aan te maken. Dit neemt je veel werk uit handen. Nadat je ze eenmalig hebt ingesteld, komen ze automatisch terug bij de Planning pagina op de weken die jij hebt ingesteld. Hiermee leg je de basis voor jouw wekelijkse planning. Met de Standaardrooster pagina heb je:

✔ De mogelijkheid om de standaardplanning van een medewerker vast te leggen, die je (indien nodig) via de Planning maken pagina alleen nog hoeft bij te werken

✔ Eén overzicht van de standaardroosters voor alle medewerkers waar je toegang toe hebt

✔ De vrijheid om standaardroosters aan te maken voor medewerkers die in de toekomst aan jouw afdeling zijn gekoppeld

In onderstaande video leggen wij je uit hoe je voor een medewerker één of meerdere standaardroosters aanmaakt.

PMT Personeelstool helpdesk

Op deze help pagina van PMT maken we je wegwijs met onze PMT personeelstool. Binnen dit helpcenter geven we support met helpartikelen voor alle medewerkers, managers en ondernemers. Voor medewerkers is de uitleg over Mijn Rooster en Mijn Beschikbaarheid belangrijk. Ook is er uitleg te vinden over inloggen in PMT en over de PMT app.


Wil je inloggen in de PMT App?

Inloggen doe je met een gebruikersnaam en wachtwoord. Bij sommige winkels kun je inloggen via een link in de personeelsportal. Heb je de app nog nooit gebruikt? Vraag dan aan je leidinggevende om je aan te melden voor de app. Je ontvangt dan een mail met een activatielink of een QR code. In dit artikel op onze help site geven we verdere uitleg over de PMT App als je er niet uitkomt.