Publiceren van de roosters

Nadat je een planning hebt gemaakt, wil je deze uiteraard delen met alle medewerkers. De functionaliteit voor het publiceren van je roosters helpt je hierbij. Hiermee kan je:

✔ Per afdeling zien of er nog bijzonderheden omtrent het roosters zijn, vóórdat je deze met de medewerkers deelt

✔ Per afdeling zien of alle wijzigingen in de planning zijn gepubliceerd, waardoor iedere medewerker altijd beschikt over zijn of haar meest recente rooster

✔ Snel het roosters publiceren van één of meerdere afdelingen tegelijk. Roosters komen hiermee beschikbaar op de 'Mijn rooster'-pagina van de medewerker, in de app én worden per e-mail verzonden

In de onderstaande video leggen we je uit hoe je de roosters van een afdeling publiceert.

 

PMT Personeelstool helpdesk

Op deze help pagina van PMT maken we je wegwijs met onze PMT personeelstool. Binnen dit helpcenter geven we support met helpartikelen voor alle medewerkers, managers en ondernemers. Voor medewerkers is de uitleg over Mijn Rooster en Mijn Beschikbaarheid belangrijk. Ook is er uitleg te vinden over inloggen in PMT en over de PMT app.


Wil je inloggen in de PMT App?

Inloggen doe je met een gebruikersnaam en wachtwoord. Bij sommige winkels kun je inloggen via een link in de personeelsportal. Heb je de app nog nooit gebruikt? Vraag dan aan je leidinggevende om je aan te melden voor de app. Je ontvangt dan een mail met een activatielink of een QR code. In dit artikel op onze help site geven we verdere uitleg over de PMT App als je er niet uitkomt.