Waarom komen mijn medewerkers niet door vanuit de synchronisatie met mijn verloner?

Via de pagina 'Configuratie' -> 'Synchronisatie instellingen'-> 'Winkel proces berichten' kan worden opgehaald wat er mis gaat tijdens de synchronisatie. Als er een fout ontstaat willen we je vragen om eerst contact op te nemen met je accountant. Mocht er daarna nog onduidelijkheid bestaan, stuur dan een melding in via ons klantportaal.

Heeft dit artikel jou geholpen?

PMT Personeelstool helpdesk

Op deze help pagina van PMT maken we je wegwijs met onze PMT personeelstool. Binnen dit helpcenter geven we support met helpartikelen voor alle medewerkers, managers en ondernemers. Voor medewerkers is de uitleg over Mijn Rooster en Mijn Beschikbaarheid belangrijk. Ook is er uitleg te vinden over inloggen in PMT en over de PMT app.


Wil je inloggen in de PMT App?

Inloggen doe je met een gebruikersnaam en wachtwoord. Bij sommige winkels kun je inloggen via een link in de personeelsportal. Heb je de app nog nooit gebruikt? Vraag dan aan je leidinggevende om je aan te melden voor de app. Je ontvangt dan een mail met een activatielink of een QR code. In dit artikel op onze help site geven we verdere uitleg over de PMT App als je er niet uitkomt.