Om uren te kunnen boeken, zullen er eerst medewerkers aangemaakt dienen te worden als uitzendkracht in het filiaal waar de medewerkers worden ingeleend.
Na het aanmaken van de medewerkers kunt u de inleners inplannen en worden de loonkosten berekend op basis van het ingevoerde KPU.
De uren die de uitleners maken op een ander filiaal, zullen wel op het oorspronkelijke filiaal moeten worden geboekt zodat de medewerker de uren krijgen uitbetaald.
Om deze uren niet in productiviteit en loonkosten van het uitlenende filiaal te tonen, dienen deze geboekt te worden op een afwijkende manier. Dit kan op twee manieren:
Via Planning Maken (op voorhand)
Via Controle tijdregistratie (achteraf)
Op deze help pagina van PMT maken we je wegwijs met onze PMT personeelstool. Binnen dit helpcenter geven we support met helpartikelen voor alle medewerkers, managers en ondernemers. Voor medewerkers is de uitleg over Mijn Rooster en Mijn Beschikbaarheid belangrijk. Ook is er uitleg te vinden over inloggen in PMT en over de PMT app.
Wil je inloggen in de PMT App?
Inloggen doe je met een gebruikersnaam en wachtwoord. Bij sommige winkels kun je inloggen via een link in de personeelsportal. Heb je de app nog nooit gebruikt? Vraag dan aan je leidinggevende om je aan te melden voor de app. Je ontvangt dan een mail met een activatielink of een QR code. In dit artikel op onze help site geven we verdere uitleg over de PMT App als je er niet uitkomt.