PMT activiteiten dashboard

Er is in PMT een dashboard voor planners. Dit dashboard is zichtbaar zodra een planner inlogt op PMT. Hiermee heeft u een overzicht van alle nog te behandelen activiteiten in de komende drie perioden.

Let op! Deze functionaliteit is een recht en moet dus geactiveerd worden voor de betreffende medewerkers.

Overzicht activiteiten en betekenissen

De volgende activiteiten kunnen zichtbaar worden in het dashboard:

Beschikbaarheid controleren
Controleer vervanging aanvragen
 Verlofaanvragen controleren
Kloktijden controleren
Planning definitief maken
Week (afdeling) sluiten
Week vrijgeven
Week sluiten
Periode sluiten


Zwart bolletje: een x aantal activiteiten moet nog worden afgerond
Rood bolletje: een x aantal activiteiten zijn te laat en moet nog worden afgerond

Let op! Activiteiten voor pagina's waar de betreffende persoon geen rechten voor heeft worden niet getoond in het dashboard.

PMT Personeelstool helpdesk

Op deze help pagina van PMT maken we je wegwijs met onze PMT personeelstool. Binnen dit helpcenter geven we support met helpartikelen voor alle medewerkers, managers en ondernemers. Voor medewerkers is de uitleg over Mijn Rooster en Mijn Beschikbaarheid belangrijk. Ook is er uitleg te vinden over inloggen in PMT en over de PMT app.


Wil je inloggen in de PMT App?

Inloggen doe je met een gebruikersnaam en wachtwoord. Bij sommige winkels kun je inloggen via een link in de personeelsportal. Heb je de app nog nooit gebruikt? Vraag dan aan je leidinggevende om je aan te melden voor de app. Je ontvangt dan een mail met een activatielink of een QR code. In dit artikel op onze help site geven we verdere uitleg over de PMT App als je er niet uitkomt.