Niet-toegewezen diensten

Op de Planning maken pagina heb je de mogelijkheid om te werken met diensten die niet gekoppeld zijn aan een medewerker. Dit type openstaande dienst heet een niet-toegewezen dienst. Niet-toewezen diensten worden niet meegenomen in de stuurinformatie of bezettingsinformatie van de winkel. Niet-toegewezen diensten helpen je om:

✔ Werkzaamheden vooraf te definiëren, waarna je deze op een later moment toewijst aan de best passende medewerker

✔ Zicht te houden op ingeplande diensten zie zijn vrijgekomen na het goedkeuren van een afwezigheidsperiode van een medewerker

In onderstaande video leggen wij je uit hoe je tijdens het plannen gebruik maakt van niet-toegewezen diensten.

 

 

PMT Personeelstool helpdesk

Op deze help pagina van PMT maken we je wegwijs met onze PMT personeelstool. Binnen dit helpcenter geven we support met helpartikelen voor alle medewerkers, managers en ondernemers. Voor medewerkers is de uitleg over Mijn Rooster en Mijn Beschikbaarheid belangrijk. Ook is er uitleg te vinden over inloggen in PMT en over de PMT app.


Wil je inloggen in de PMT App?

Inloggen doe je met een gebruikersnaam en wachtwoord. Bij sommige winkels kun je inloggen via een link in de personeelsportal. Heb je de app nog nooit gebruikt? Vraag dan aan je leidinggevende om je aan te melden voor de app. Je ontvangt dan een mail met een activatielink of een QR code. In dit artikel op onze help site geven we verdere uitleg over de PMT App als je er niet uitkomt.