Welke informatie is niet meer beschikbaar in de nieuwe medewerkerbeheerpagina?

In de nieuwe versie van de medewerkerbeheerpagina kunnen bepaalde gegevens niet meer worden vastgelegd. Het gaat om de volgende velden:

  • Initialen
  • Geslacht
  • Type
  • Bankrekeningnummer
  • Paspoortnummer
  • Verloopdatum paspoort

In de oude versie konden deze gegevens nog worden vastgelegd, maar dit gebeurde uitsluitend voor de eigen administratie. PMT maakte op geen enkele manier gebruik van deze gegevens. Omdat er geen wettelijke of functionele grondslag is voor het bewaren van deze informatie, is besloten deze velden niet langer te ondersteunen in de nieuwe medewerkerbeheerpagina.

Heeft dit artikel jou geholpen?

PMT Personeelstool helpdesk

Op deze help pagina van PMT maken we je wegwijs met onze PMT personeelstool. Binnen dit helpcenter geven we support met helpartikelen voor alle medewerkers, managers en ondernemers. Voor medewerkers is de uitleg over Mijn Rooster en Mijn Beschikbaarheid belangrijk. Ook is er uitleg te vinden over inloggen in PMT en over de PMT app.


Wil je inloggen in de PMT App?

Inloggen doe je met een gebruikersnaam en wachtwoord. Bij sommige winkels kun je inloggen via een link in de personeelsportal. Heb je de app nog nooit gebruikt? Vraag dan aan je leidinggevende om je aan te melden voor de app. Je ontvangt dan een mail met een activatielink of een QR code. In dit artikel op onze help site geven we verdere uitleg over de PMT App als je er niet uitkomt.