Overplaatsen van medewerkers

Geldt voor filialen met een gelijke werkgever en een AFAS koppeling

Let op! Dit geldt alleen voor organisaties welke gebruik maken van een AFAS koppeling met volledige synchronisatie per omgeving, waarbij medewerkers worden ingedeeld over winkels op basis van dezelfde codering dan wel afdelingen in AFAS.

Wanneer een medewerker wordt overgeplaatst van filiaal A naar filiaal B, worden openstaande en goedgekeurde verlofaanvragen overgezet naar het nieuwe filiaal (B). 

De verlofaanvraag in winkel A

Na synchronisatie wordt de medewerker gedeactiveerd in winkel A en vervolgens aangemaakt in winkel B. Tevens wordt de lopende aanvraag meegestuurd naar winkel B. Verlofaanvragen die beginnen voor de overplaatsing en eindigen na de overplaatsingsdatum worden gesplitst in twee aanvragen.

 

Verlofaanvragen die beginnen voor de overplaatsing en eindigen na de overplaatsingsdatum worden gesplitst in twee delen.

Ook de beschikbaarheid van een medewerker wordt op eenzelfde wijze overgezet.

PMT Personeelstool helpdesk

Op deze help pagina van PMT maken we je wegwijs met onze PMT personeelstool. Binnen dit helpcenter geven we support met helpartikelen voor alle medewerkers, managers en ondernemers. Voor medewerkers is de uitleg over Mijn Rooster en Mijn Beschikbaarheid belangrijk. Ook is er uitleg te vinden over inloggen in PMT en over de PMT app.


Wil je inloggen in de PMT App?

Inloggen doe je met een gebruikersnaam en wachtwoord. Bij sommige winkels kun je inloggen via een link in de personeelsportal. Heb je de app nog nooit gebruikt? Vraag dan aan je leidinggevende om je aan te melden voor de app. Je ontvangt dan een mail met een activatielink of een QR code. In dit artikel op onze help site geven we verdere uitleg over de PMT App als je er niet uitkomt.