Verbeteren informatievoorziening

Leestijd: 30 seconden

Verbetering van onze informatievoorziening

Wij zijn druk bezig met het verbeteren van onze communicatie, zodat we jullie eerder en vollediger informeren. Het eerste resultaat hiervan is dat we onze kennisbank verder hebben uitgewerkt. Deze kennisbank is beter bereikbaar via de nieuwe help-knop. Ook is de informatie completer, omdat we kunnen onderzoeken welke van jullie zoekopdrachten geen resultaat oplevert. Daarmee hebben we nieuwe artikelen geschreven en artikelen bijgewerkt. Daarnaast kunnen we onder andere:

  • Nieuwsberichten sturen (zoals dit bericht), zodat jullie optimaal op de hoogte gehouden worden.
  • Informatie-buttons toevoegen op de website waarmee je snel informatie kunt krijgen, zonder dat je PMT hoeft te verlaten. Hier wordt op dit moment hard aan gewerkt!
  • Klantonderzoeken doen, zodat we PMT met jullie input kunnen verbeteren.
  • Een tour geven als er een nieuwe pagina gelanceerd wordt, zodat jullie meteen wegwijs gemaakt worden

PMT Personeelstool helpdesk

Op deze help pagina van PMT maken we je wegwijs met onze PMT personeelstool. Binnen dit helpcenter geven we support met helpartikelen voor alle medewerkers, managers en ondernemers. Voor medewerkers is de uitleg over Mijn Rooster en Mijn Beschikbaarheid belangrijk. Ook is er uitleg te vinden over inloggen in PMT en over de PMT app.


Wil je inloggen in de PMT App?

Inloggen doe je met een gebruikersnaam en wachtwoord. Bij sommige winkels kun je inloggen via een link in de personeelsportal. Heb je de app nog nooit gebruikt? Vraag dan aan je leidinggevende om je aan te melden voor de app. Je ontvangt dan een mail met een activatielink of een QR code. In dit artikel op onze help site geven we verdere uitleg over de PMT App als je er niet uitkomt.