In de nieuwe pagina wordt er gewerkt met toegangsperiodes i.p.v. rollen. Hoe gaat dit in zijn werk?

Met de nieuwe Medewerkerbeheer pagina is het mogelijk om één account toegang te geven tot meerdere winkels, winkelgroepen of een combinatie hiervan, met behulp van toegangsperiodes. Hierdoor kan je voor een specifieke duur één account toegang geven tot meerdere winkels, of één account verschillende rollen laten bekleden. Het is hiervoor niet langer nodig om aparte accounts aan te maken en te beheren. Dit scheelt een hoop tijd. Iedere account blijft wel in één winkel planbaar.

Wil je meer weten over toegangsperiodes, en hoe je deze in voor een medewerker beheert? Klik dan hier.

Heeft dit artikel jou geholpen?

PMT Personeelstool helpdesk

Op deze help pagina van PMT maken we je wegwijs met onze PMT personeelstool. Binnen dit helpcenter geven we support met helpartikelen voor alle medewerkers, managers en ondernemers. Voor medewerkers is de uitleg over Mijn Rooster en Mijn Beschikbaarheid belangrijk. Ook is er uitleg te vinden over inloggen in PMT en over de PMT app.


Wil je inloggen in de PMT App?

Inloggen doe je met een gebruikersnaam en wachtwoord. Bij sommige winkels kun je inloggen via een link in de personeelsportal. Heb je de app nog nooit gebruikt? Vraag dan aan je leidinggevende om je aan te melden voor de app. Je ontvangt dan een mail met een activatielink of een QR code. In dit artikel op onze help site geven we verdere uitleg over de PMT App als je er niet uitkomt.