Waar vind ik de nieuwe noodcontactinformatie van een medewerker?

In de nieuwe versie van Medewerkerbeheer is de mogelijkheid toegevoegd om noodcontactgegevens (naam, relatie en contactnummer) per medewerker vast te leggen. Dit doe je in het tabblad Contact. We zagen dat deze informatie vaak werd vastgelegd in één van de overige telefoonnummer velden in PMT. In de nieuwe pagina hebben we hiervoor aparte velden gemaakt onder het tabblad ‘Contact’. Zo kun je straks goed omgaan met je verantwoordelijkheid als werkgever.

Meer informatie over het toevoegen van noodcontactinformatie? Klik hier.

Heeft dit artikel jou geholpen?

PMT Personeelstool helpdesk

Op deze help pagina van PMT maken we je wegwijs met onze PMT personeelstool. Binnen dit helpcenter geven we support met helpartikelen voor alle medewerkers, managers en ondernemers. Voor medewerkers is de uitleg over Mijn Rooster en Mijn Beschikbaarheid belangrijk. Ook is er uitleg te vinden over inloggen in PMT en over de PMT app.


Wil je inloggen in de PMT App?

Inloggen doe je met een gebruikersnaam en wachtwoord. Bij sommige winkels kun je inloggen via een link in de personeelsportal. Heb je de app nog nooit gebruikt? Vraag dan aan je leidinggevende om je aan te melden voor de app. Je ontvangt dan een mail met een activatielink of een QR code. In dit artikel op onze help site geven we verdere uitleg over de PMT App als je er niet uitkomt.