Wanneer ga ik over op de nieuwe versie van Medewerkerbeheer?

Om te zorgen voor een soepele overgang naar de nieuwe pagina kiezen we voor een stapsgewijze livegang. Op dinsdag 21 januari hebben alle organisaties een e-mailbericht ontvangen. Deze e-mail is verstuurd naar de centrale contactpersonen binnen iedere organisatie. Hierin staat vermeld op welke datum alle winkels worden overgezet naar de nieuwe versie van Medewerkerbeheer.

Ben je benieuwd welke datum voor jou geldt? Neem dan contact op met de centrale contactpersoon binnen jouw organisatie.

Heeft dit artikel jou geholpen?

PMT Personeelstool helpdesk

Op deze help pagina van PMT maken we je wegwijs met onze PMT personeelstool. Binnen dit helpcenter geven we support met helpartikelen voor alle medewerkers, managers en ondernemers. Voor medewerkers is de uitleg over Mijn Rooster en Mijn Beschikbaarheid belangrijk. Ook is er uitleg te vinden over inloggen in PMT en over de PMT app.


Wil je inloggen in de PMT App?

Inloggen doe je met een gebruikersnaam en wachtwoord. Bij sommige winkels kun je inloggen via een link in de personeelsportal. Heb je de app nog nooit gebruikt? Vraag dan aan je leidinggevende om je aan te melden voor de app. Je ontvangt dan een mail met een activatielink of een QR code. In dit artikel op onze help site geven we verdere uitleg over de PMT App als je er niet uitkomt.